Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

marți, 16 septembrie 2014

Iulia

Mi-a trimis trei foto. făcute în baie. Ea e Iulia, 27 de ani, singură, e din Dej și vrea să cunoască băieți și fete. Spune că are o fire distractivă, dar că prietenii ei o enervează câteodată, de aceea ar dori alte aventuri, de preferat în grup cu încă 2 fete și un băiat care să facă față la trei. Fetele le are, caută băiatul:



Un comentariu:

  1. Dragul meu și încântătoare Mara se clarifice care sunt femeile fierbinte și întotdeauna cu o păsărică păros pe care o iubesc, sunt tot român, ceea ce fac, pentru că, așa cum ești frumoasa, dar ești deja căsătorit, și se pare că mai multe sunt singur, cel puțin am putea avea niște prieteni, știți că dragostea cultura și istoria românească, în principal pentru că limba noastră vorbită și scrisă sunt de aceeași origine.

    Nu poți fi doar Mara interesante, inteligente, logice și foarte frumoase și sexy (rade), asa ca spune-mi totul sau nimic despre ele, și mature sunt întotdeauna mai bine, au o frumoasă duminică aici, în Brazilia sufla sărutări !!!

    RăspundețiȘtergere