Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

vineri, 19 august 2011

nudART 2

Astăzi am să postez lucrările unui fotograf american Michael Barnes. Priviţi:








3 comentarii:

  1. Minunat, îmi place să văd că ai venit să mă viziteze, chiar am fost dor de tine şi mereu amintiţi-vă, nu speram prea mult timp inapoi!

    Ea este român
    Este natural şi frumos
    Ea este Mara
    Eu am ca prieten
    Peste tot în lume
    Arhitect şi inteligente
    Ea are o bine făcut
    Admir de departe
    Şi sânii frumos
    Şi să suporte maravilhoisos intimă
    Ea cum ar fi erotic
    Ea are ochi frumosi

    Ai o saptamana cu armonie şi fericire în această vară târziu, pupici!

    Mara traducător aţi înţeles?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am terminat poezia şi sper să vă bucuraţi? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ulisses, I miss you!!! you know that I love you!!!
    Kisses.....

    RăspundețiȘtergere