Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

miercuri, 27 octombrie 2010

frumuseti simple

   Am vazut  undeva aceste  frumoase imagini. M-am gandit ca merita sa le admirati si voi....  Le gasiti, pe acestea si altele la fel de frumoase, pe blogul :
"jardinydelicias.blogspot.com"

12 comentarii:

  1. Postari mai cuminti. Lucrurile se inchid, cineva se ascunde?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu! Liviu, lucrurile nu se inchid, si ...Nu! Liviu, cineva nu se ascunde. Ce am postat pana aici arata clar ca nu-mi place sa ma ascund. Atata doar ca dupa unele comentarii mai acerbe, m-am gandit sa fac o mica pauza, si apoi voi reapare,poate mai decenta, nu stiu, sau poate mai ascunsa, dar la vedere totusi. Nu stiu, inca astept!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Carlos A. gratias !!!!
    @ Calin C. daca remarca ta e o incurajare, ma bucur. Vreau sa revin...si am nevoie de incurajari....!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuia sa postez aici un alt comentariu a dlui. Calin C. Nu o fac nu din cauza cuvintelor lui, ci din cauza tonului lor... Dle. CalinC. eu nu sunt curva dvostra. care vi se aseaza pres, sa aveti apoi pe ce scuipa...
    Pacat ca asemena mesaje imi vin de la ai mei, romanii mei...strainii, niciunul nu mi-a scris pe tonul acela. De unde se vede cat de destepti suntem noi...buricul pamantului....ca de-aia si traim asa de bine.....

    RăspundețiȘtergere
  5. astfel de o frumoasa colectie de poze, eu sunt un fan de fund moale si supla:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te agradezco, Mara, que cites la procedencia de las imágenes, y me alegra mucho que te gusten.
    Un placer conocerte.
    Un beso desde mi Jardín.

    RăspundețiȘtergere
  7. La belleza del desnudo femenino es exquisita y excitante y nos a dejado impávidos por siglos, un beso para ti desde Chile

    RăspundețiȘtergere
  8. http://esposaslindasdemais.blogspot.com/
    acho que vcs vao gostar
    visitem nosso blog e divirtam-se!
    bjs

    RăspundețiȘtergere