Motto

Micile piedici nu sunt de fapt piedici. Iubirile reale si intense sunt flacari intretinute si din exterior, de frumusetea si de frumusetile lumii, de bucuria inspirata de acestea. Inainte de toate florile nu se rup, florile nu se taie, florile nu se vand, florile nu se cumpara, ci florile se privesc, florile se admira; ochii se umplu de caldura culorilor lor, si sufletul de mireasma lor.
Liviu


Invit pe toate cele care vor sa le public materiale pe blogul acesta al meu, sa apeleze cu toata increderea, scriindu-mi pe adresa email: "mara.sunt@yahoo.com" Nici barbatii nu sunt exclusi !

Persoane interesate

sâmbătă, 21 august 2010

domnului Emil





Domnul Emil este vecinul nostru, noi locuim la nr. 8, dansul la 10. Suntem vecini de peste 8 ani, ne impacam bine, fara insa sa fi avut relatii stranse. Domnul Emil e mai in varsta, are si o fata de 20 de ani. Zilele trecute, dupa ce ne-am salutat, vizibil rusinat, domnul Emil m-a rugat sa stam mai mult de vorba. Din vorba in vorba, el imi spune ca a vazut blogul acesta al meu, ca ma admira ca femeie, si pe noi ca familie, de mai multa vreme, si ca nici nu s-ar fi gandit vreodata ca o sa ma vada goala, macar ca isi dorea enorm acest lucru, tot uitandu-se dupa mine. Multumindu-i pentru complimentele pe care mi le-a facut, i-am promis domnului Emil ca o sa-i dedic o fotografie. Astazi sotul meu mi-a facut un set de fotografii, pe care am sa le public pe rand, toate i le dedic domnului Emil. Sper sa ii placa dansului, sper sa va placa si voua, tuturor.... Astazi primele doua fotografii:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu